Regulamin Hotelu Jaśmin
Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu
1. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 12:00 dnia następnego . Goście zobowiązani są do opuszczenia pokoju do godziny 12:00 w dniu wyjazdu. Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy poza godzinę 12:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu , a program komputerowy naliczy opłatę za kolejną dobę wg. cennika.
2. Ewentualne przedłużenie pobytu należy zgłosić w Recepcji najpóźniej do godziny 10:00. Pobyt zostanie przedłużony w przypadku posiadania wolnych miejsc.
3. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 6:00
4. Goście zobowiązani są do obowiązku meldunkowego na podstawie danych z dowodu tożsamości.
5. Opłata za zaplanowany pobyt regulowana jest w dniu przyjazdu ( gotówka lub karta płatnicza).
6. Przy każdorazowym opuszczaniu hotelu klucz do drzwi pokoju należy pozostawić w recepcji. Zgubienie klucza spowoduje obciążenie Gościa kosztami dorobienia.
7. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim ( także w czasie trwającego jeszcze pobytu). Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokojach od godziny 8:00 do 21:00. Zabrania się przyjmowania na nocleg osób nie zameldowanych. W przypadku nie dostosowania się do tego zakazu osoba która wynajmuje pokój zostanie obciążona kosztami pobytu osób niezameldowanych.
8. Zachowanie Gości i osób przebywających w hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu pozostałych Gości hotelowych . Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
9. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów i wyposażenia hotelu powstałe z winy jego lub osób go odwiedzających . Gość winien powiadomić recepcję o zaistniałej szkodzie niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
10. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelu .
11. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku braku dyspozycji hotel przechowa je 3 miesiące a następnie zniszczy.
12. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe oraz system ostrzegania w obiekcie obowiązuje całkowity ZAKAZ PALENIA . Zabrania się ingerowania w zamontowane czujki przeciwpożarowe ( zasłanianie, zaklejanie, odkręcanie itp.) oraz używanie w pokojach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pomieszczenia ( nie dotyczy to ładowarek, zasilaczy komputerowych) W przypadku nie dostosowania się do zakazu, Gość zostanie obciążony kosztami interwencji Straży Pożarnej w wysokości 2000 zł .
13. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności uniemożliwiające prawidłowe funkcjonowanie obiektu ,które wynikły z przyczyn od niego nie zależnych.
14. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu bądź innego pojazdu należącego do Gościa , zaparkowanego przy hotelu.
15. Do części hotelowej nie wolno wnosić sprzętu sportowego m.in. ROWERY , NARTY , HULAJNOGI itp. oraz do jazdy konnej m.in. SIODŁA, CZAPRAKI, OGŁOWIA itp.
16. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa regulują przepisy Kodeksu Cywilnego art.846-849. Odpowiedzialność hotelu podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostały złożone do depozytu w recepcji. Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt duża wartość w stosunku do standardu hotelu lub zajmują zbyt dużo miejsca.
17. W recepcji można wypożyczyć żelazko, deskę do prasowania, suszarkę do włosów .
18. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie ich w Recepcji hotelowej.
19. Chęć uczestniczenia w jeździe konnej należy zgłaszać w Recepcji hotelu. Skorzystanie z jazdy uzależnione jest od dostępności wolnych miejsc oraz umiejętności co regulują odrębne przepisy zawarte w „Regulaminie Uczestniczenia w Jeździe Konnej”
20. Chęć skorzystania z ; jacuzzi, sauny, pokoju fitness, stołu bilardowego, piłkarzyków oraz wypożyczenia roweru należy zgłaszać w recepcji. Opłata wg cennika w recepcji. Korzystanie z w/w atrakcji określa odrębny regulamin.
21. Hotel akceptuje obecność zwierząt za dodatkową opłatą tylko w wyznaczonych pokojach na parterze. Zwierzęta mogą przebywać na terenie Hotelu jedynie pod opieką Gościa. Gość ma obowiązek trzymania zwierzęcia w taki sposób aby nie stanowiło zagrożenia dla osób przebywających na terenie Hotelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Hotelu oraz pokryć koszty wyrządzonej szkody.
22. Śniadanie serwowane jest w Karczmie „Huculanka” w godzinach od 8:00 do 10:00
23. W budynku dostępne jest WIFI ( adres i hasło w Recepcji )
24. Wykaz wewnętrznych numerów telefonicznych;
- Recepcja 1000
- Karczma Huculanka 2012
- Biuro 2001
- Pokoje 1000 + nr pokoju ( np. 1001 . 1015 , 1029 )
Życzymy miłego wypoczynku !
WARUNKI REZERWACJI I ANULACJI
Ogólne warunki rezerwacji i anulacji pokoi hotelowych oraz pozostałych usług hotelowych i gastronomicznych w Hotelu *** Jaśmin, Kombinat Rolny Kietrz sp. z o.o., Stadnina Koni Huculskich, Regietów 28, 38-315 Uście Gorlickie
I. SPOSÓB DOKONANIA REZERWACJI
1. Rezerwacji można dokonać ; telefoniczne , poprzez e-mail lub osobiście
2. Warunkiem koniecznym dla dokonania rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa zadatku w wysokości 30% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu
3. Zadatek o którym mowa winien być wpłacony na konto w formie przelewu bankowego lub gotówką
4. Zadatek winien być wpłacony w ciągu 5 dni od daty dokonania rezerwacji lub w terminie określonym na przesłanym dokumencie potwierdzającym rezerwację
5. Dane konta bankowego:
Kombinat Rolny Kietrz sp. z o.o.
Ul. Zatorze 2 48-130 Kietrz
BS Grybów o/Uście Gorlickie 52 8797 1039 0030 0399 9990 0001
6. Pozostała kwota płatna w hotelu przy zakwaterowaniu. W przypadku braku wpłaty w określonym terminie, rezerwacja zostanie anulowana.
II. ANULOWANIE REZERWACJI
1. Warunki anulowania rezerwacji:
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Hotel zwraca:
a) 70% wartości zadatku w przypadku rezygnacji zgłoszonej do 30 dni przed rozpoczęciem pobytu.
b) 50% wartości zadatku w przypadku rezygnacji zgłoszonej na mniej niż 30 dni przed planowanym przyjazdem.
c) zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu.
2. Różnica pomiędzy dokonaną wpłatą z tytułu rezerwacji, a opłatą za rezygnację (jeśli taka wystąpi) zostanie zwrócona Klientowi w formie przelewu na wskazany przez niego rachunek bankowy.
3. Opłata za rezygnację będzie potrącana z kwoty wpłacanego zadatku lub z kwoty opłaconego pobytu
4. W przypadku skrócenia pobytu w Hotelu, Gość oprócz ceny za zrealizowany pobyt, będzie obciążony dodatkowo opłatą równą 100 % ceny nie zrealizowanego pobytu. Wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi
5. Anulowanie rezerwacji wymaga formy pisemnej.